To the issue selection

Toņu tendences 2022


Kā rodas tendences un no kurienes patiesībā nāk dzērve?

Krāsu toņu tendences ir sociālo tendenču spogulis, un tāpēc tās nekad nav negaidītas, tās var paredzēt. FarbDesignStudio uzdevums ir izsekot, novērot un filtrēt šādas tendences un notikumus. Protams, mēs to darām kopā ar citiem pētniekiem un ņemam vērā arī tā saucamās mega tendences: lielas tēmas, kas iekustina mūsu sabiedrību – kas cilvēkus satrauc, uz ko tiecamies?

Pētot pievēršama uzmanību arī tālāku sienu dizaina toņu attīstību. Kādu noskaņu rāda, katra krāsu kombinācija? Kādu lomu spēlē formas un materiāli, kādas jaunas tehnikas izmantojam? Un kā to visu var īstenot praksē?

Mēs interpretējam un vēlamies iedvesmot, bet apzināti paliekam praktiski. Daudzveidība kolektīvā palīdz, jo tādā veidā daudzveidīgās prasmes var lieliski papildināt viena otru: FarbDesignStudio kopā strādā tikai 20 darbinieki, tie ir arhitektūras, interjera dizaina, krāsu dizaina un multimediju dizaina, kā arī gleznošanas meistari.

Iedvesma, kas nāk no pagātnes

Jau pašos pirmsākumos, kas tapis UNIKAT # 1 koncepts, esam uzveruši, ka tendences bieži rodas uz ielas. Mēs arī šobrīd novērojam daudzas retro tendences. Modē, piemēram, tie ir 70. gadi, interjera priekšmetos, krāsās un materiālos no Art Deco vai 70. - 80. gadu postmodernisma. Dzērve, kas ir UNIKAT #5 simbols, bija modē jau pagājušā gadsimta 50.-60.gados. Šobrīd mūs fascinē šis putns, kas īpaši apzīmē brīvību un laimi.